2011-05-18

Måste ha varit fullmåne inatt, jag har inte sovit en blund.

Linus kom in till oss vid 4-tiden imorse och började gorma om att han inte ville sova i våran säng... Ok sa vi lite undrande eftersom han inte ens gjort det, hahaha.. sen gick han tillbaka till sin egen säng och somnade om.. kom dock tillbaka till oss efter nån timme och somna mella oss. Haha. Så jäkla rolig.
Han drömmer och pratar ofta i sömnen.. det har han fått från sin far som också gör det då o då :)


Det kommer mycket kul ur den lilla munnen nu.

Igår så sa jag åt honom att han inte skulle klättra på stolen eftersom man kan slå sig om man ramlar, då svarade han mig: "Mamma, jag vet deee" ..
och igår när Jens stog och lagade mat så hade han sagt "Pappa, du är INTE snabb"
Hahaha.

Nu, back to work
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0