Bröllop(sfeber) råder det idag..

downloads_imag02 (MMS)

Bröllop(sfeber) råder det idag.. 3 st vet jag som gifter sig idag och 1 av dem har vi äran att få närvara på. Jens barndomsvän har lovat sin fina Karin evig kärlek! Mycket vackert, och mina tårar rann som bara den, blödig som jag är. Nu ger jag upp o kryper ner i den sköna hotellsängen.. så najs (vad är det med lakan/påslakan/handdukar på hotell egentligen?!) Love it!! Jens har inte gett upp än o lär nog inte göra på ett tag.. barndomsvänner är ju alltid barndomsvänner och nästan hela gänget är samlat så det lär nog dröja :) Tack och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Billa

Fin du är!!! =) Hade ni trevligt?? Jag ska på bröllop i september...det ska bli kul. Jag är en av tärnorna med...=)



Ha det bra!

KRAM KRAM

2011-07-31 @ 21:13:28
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gud vad fin du är. Älskar dig.

2011-08-02 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0