2011-02-09

ANDAAAAAS...

Jag vet inte vart jag ska börja....

Vårt söta troll har förvandlats till ett minimonster, han är bokstavligt talat helt galen.
Inget är bra, allt är nej nej nej, jag vill inte.
Går det inte som han vill eller får han inte som han vill ställer han till med ett sjudundrade liv.. och den där envisheten som han har veti fanken vart han fått ifrån.. Jens säger att det är från mig, men my godness vilket monster jag måste vara i så fall....
Jag har aldrig haft tålamod, om jag ska vara ärlig, men har under dessa 2 år ändå byggt upp något som kanske kan kallas tålamod... så nu ska det visst prövas! Får räkna till 10 både 1, 2 och 100 gånger.
Som grädde på moset ligger min kära sambo totaldeckad i nån slags influenca och orkar ingenting.

Vad man ska få utstå som förälder :)
Snacka om prövning! Förhoppningsvis kommer man ur denna utmaning, starkare :)

Trots detta så finns det sååååå mkt kärlek till denna lilla människa och tur är väl det <3


Vart tar tiden vägen?
Vad hände med min lilla korv? <3







Kommentarer
Postat av: Billa

Ja man prövas verkligen som mamma och pappa. Jag får oxå räkna till 10 ett antal gånger...min stora tös är oxå envis och vill göra på sitt sätt. Ibland låter jag henne bara stå kvar och skrika för sen förklara för henne vad som var fel...ibland går det in och ibland inte. Men jag säger som du, tur man har sådan kärlek till dessa små. =) Jag kan säga i natt prövades mitt tålamod väldigt mycket. Tea grät och var jätteledsen och ville inte sova. Troya skrek och snoret rann...Marcus jobba så ta hand om två sjuka...det är en prövning...men det går ju. Kommer somna tidigt idag i alla fall. =) Ha det bra och lycka till med allt och hälsa familjen så gott! KRAM KRAM

2011-02-09 @ 19:27:19
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Haha vänta tills du har en med trots och en som du behöver jaga där hemma, som sliter ner allt, hänger i toan, äter blomblad, är mammig och bara vill bli buren, ramlar i trappen m.m. m.m. Vill inte skrämma dej men det blir värre..... Haha. Men lycka till ifortsatt trots!!!

2011-02-09 @ 20:56:50
Postat av: Elin Alenteg

Hihi jag har förstått vad jag har att vänta. Men på nåt konstigt sätt så längtar jag även till just såna stunder. Det kanske jag inte skulle vara så snabb att erkänna när jag väl är där, men nu gör jag det iallafall. Jag hoppas för din skull att din lille skrutt snabbt tar sig igenom denna period :)

Kramar

2011-02-10 @ 09:20:38
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Mamma/Mormor

Jag minns en "liten Åsa" som hade en envishet o egen vilja samtidigt som det fanns en "storebror"

som provade sin vilja och envishet. Men jag lovar dig du går starkare ur varje utmaning. <3<3<3

2011-02-10 @ 10:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0