BM

Var hos BM på morgonen, innan vi gick in i Maggans rum kollade hon med UL hur mini låg.
Just i det ögonblicket låg h*n med huvudet nedåt, dock väldigt rörlig fortfarande.
Jag blev positivt överaskad då jag ställt in på mig på att få tid för vändningsförsök.
Vi är fortfarande i "riskzonen" så ett extra UL ska göras 3/1.

Håll tummar och tår för att den nu ställt in sig i "slutposition"

Annars såg allt bra ut, vikten ligger på + 8 kg, SF-måttet följer kurvan. Blodtryck var bra!
Nu ser vi fram emot 6 dagars ledighet tillsammans hela familjen i samband med Jul & Nyår och sedan är det bara några arbetsdagar kvar för min del innan jag går hem och "boar" Känns skönt.
Hoppas Linus hinner gå lite 9-14-tid på dagis så jag hinner "vila" lite.. Känner att jag är grymt trött o sliten.

Åter till arbetet, bara imorn kvar också, sen börjar ledigheten!

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Låter ju underbart alltihopa! Håller tummarna för att h*n ligger rätt även nästa gång!! Puss o kram!

2011-12-21 @ 11:04:07
Postat av: Anonym

Härligt med lite ledigt! Och hoppas att bebis vill lägga sig till rätta innan det är dags! :)

Passa på att vila.. Det har inte jag hunnit med! Vincent har jullov från och med idag och vi har haft hantverkare hemma varje dag sedan jag gick hem från jobbet! :/

Förstår om du känner dig sliten.. Det får man! :)

Ha en mysig jul!

2011-12-21 @ 17:19:10
Postat av: Mojan

Låter ju bra,ska snacka lite med "mini" i helgen att hon/han stannar där den ärmed huvudet neråt. Kram älskar er. <3

2011-12-21 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0