Allmänt

Då säger vi hej till hosta och förkyldning i vår familj igen...
Linus har hostat i stort sett hela natten och varit vaken, vilket såklart har lett till nada sömn för vår del.  Kände redan igår kväll att jag hade nåt på G i kroppen o mycket riktigt så vaknade jag täppt i näsan .. känner mig som en zoombie, huvudet känns som det ska sprängas och min kropp värker.
Tur jag att jag började jobba kl 12 idag så vi fick chilla lite på morgonen... Linus var nog med trött för vi har i stort sett legat i soffan o kolla på tv hela förmiddagen, och jag har kunnat slumra lite om vart annat.

Nu är det rätt längesen vi fick sova en hel natt i vår familj.. är det inte mardrömmar så är det förkyldningar eller så kan jag själv sova pga värk i kroppen. Det är väl bara vänja sig igen, även om vi nog kan räkna på fingarna hur många gånger Linus sovit en hel natt i sitt snart 3-åriga liv så lär det ju inte bli bättre när Mini tittar ut :)


Åh vilket klagoinlägg.. men så är det vissa dagar.

hej hopp

Lägger in en bild från imorse på magen.. lite dålig bildkval, men går in i v.35 imorn.



Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud så fin du va på bilden!! Inte för att du ej är fin annars,hihi. Jooorå ,ni kommer få en bebis som sover heeela nätterna,känner det på mig hehe.Kram

2011-12-12 @ 23:15:13
Postat av: Elin Ö

Så fin du är!!!!!!! Hoppas ni kryar på er hela högen!

2011-12-13 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0