2010-10-07

Dagen började redan 04.50 då en tjurig Limpan vaknade och vägrade somna om, det fortsatte på samma spår (tjut och gnäll) hela morgonen, vägrade klä på sig och ville inte gå till dagis.. När jag efter mycket om och men (blod,svett och tårar) gjort honom klar och kommer ut så möts vi av SPÖregn. TACK för det. Väl på dagis vände humöret och han vinkade och gjorde grimarser i fönstret som vanligt.
Vad underbart (småbarns)livet är ibland ♥

Idag ska lillskrutt ta dagisfoto, tycker det är så himla gulligt. Även i år lyckades han med att pricka in ett stort blåmärke mitt i pannan.

Nästa fredag fyller lilla (?) jag år, hela 28 år.. känner mig inte äldre än 25 :)

De 2 senaste åren har varit de absolut bästa med även jobbigaste i mitt liv.
Men vår lill skitunge skänker oss så otroligt mycket glädje och kärlek trots att livet är riktigt hårt ibland.
 



Kommentarer
Postat av: Caroline och Wille

Låter som här hemma. Det är en berg och dalbana har varit mina 2 mest underbaraste år men kunde väl aldrig ana att det tar så på ens krafter att ha små barn.Ibland är Wille jätte glad och ibland så är allt fel han är en energisk kille säger de på dagis med och så ska vi ha en liten till he he får se hur det kommer gå. Wille hade börjat sova bättre men sen vände det. Nu är det lite trixit för han går bara på dagis från 9 till 14 och sover inte där utan somnar oftast i bilen.Får se hur det går när jag har en liten till som ska bäras ut ur bilen i vinter. Men Willes sömn kan ju ändras. Han somnar bättre på kvällen om han inte sovit på eftermiddagen. Men behöver sova än så länge för annars blir eftermiddagen jätte jobbig. Kram på er.

2010-10-07 @ 15:38:18
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Mormor/Morfar

Tänka sig att "lilla du" fyller 28 år,och din storebror 30. Jag tycker inte det var länge sedan jag följde er till skolan och ni började 1:a klass.

Tänk vad tiden går.Älskar er

2010-10-07 @ 17:04:39
Postat av: Jenny

Så söt han är, världens goaste lilla kille enligt mig.. Så söt när han var här :)



Jag köpte overallen för 260kr sedan frakt på 48 så 308kr. Ganska okej eller vad tycker du? Var dina 350 ikl. frakt?



KÖpte en till Engla förra året på tradera en didirikson och den var kanon.. Nu längtar man bara tills man får hem den så man kan se den i verkligheten :)



Ha en trevlig helg!



Kramar

2010-10-08 @ 15:07:15
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0