2010-11-28

Första advent och snöstorm ute, jag gillart. Det är sååå mysigt och bara sitta inne, tända en brasa och mysa med mina hjärtan... dock är jag sjuk, och jag hatar verkligen att vara det. Bläääää.

Hoppas att Jens och Linus klarar sig.
Nu längtar jag till Jul, faktiskt. Det har fått en annan mening sen vi fick barn.

Vi har bestämt att vi ska vara här hemma hos oss på Julafton och alla som vill är Välkomna!



Nu ska jag fortsätta mysa i soffan och kurera mig!


Pusskram

Förra årets tomtenisse ♥

'


Kommentarer
Postat av: Mormor/Morfar

Klart vi kommer. Blir även en fortsättning på julafton den 25/12 hemma hos oss. Sedan väntar ju 2-års kalas, kan inte fatta att det gått 2 år.

<3<3<3

2010-11-28 @ 13:48:42
Postat av: vera

ok vi kommer då! =)

2010-11-29 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0