101105

Igår avverkade vi ännu ett par timmar på barnjouren.
Förkyldningsastman + hostan har funnits där i nån vecka men vi har kunnat behandlat det hemma, men igår kom den höga febern och då blir astman värre. Så vi bestämde oss för att åka upp vid 16-tiden för att inhalera lite. Gick skapligt snabbt där uppe, vi var hemma vid ca 20-tiden. Linus var som vanligt jättejätteduktig.
Vi har lärt oss läxan att åka upp INNAN kvällen/natten kommer.


Natten har varit mycket bättre, han har vaknat en del men absolut inte samma som i igår.
SKÖNT. Men jag tror natten från igår kom ifatt mig idag, för jag är mer slut idag än igår då vi sovit sittandes max 3 h.

Iaf nu hoppas jag det vänder.

Skepp och hoj

 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Han är ju så klok och förstår att det hjälper honom. Världens bästa Linus. <3

2010-11-05 @ 08:26:39
Postat av: Elin o Vasse

Hoppas vi me! Puss på er!

2010-11-05 @ 14:46:32
Postat av: Carro

Där har vi oxå varit några gånger när Vincent hade förkylningsastma, läskigt det där! Hoppas han blir bättre snart!

Kram

2010-11-06 @ 13:27:01
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0