Sjukt kul helg

Säger bara, vilken helg jag haft.
Shopping, lovley kollegor, god mat, underbart hotell och massa dricka och dans långt in på morgonen.
Såååå kul, detta behövde verkligen jag...
Nu är jag mättad för ett bra tag framöver.


Idag känner jag mig dock sjuk.. hoppas att det bara är sviter från helgens (sjuka) mängd dricka och alldeles för få antal timmar sömn.

Ullared för mig och mammas del på onsdag, bussen avgår strax efter 4 tror jag (?) (MY GOOD)

Linus är förkyld igen, dock ingen feber så hoppas det "bara" stannar vid en vanlig förkyldning denna gång.

Snart slutar jag, då ska jag försöka hinna hem och pussa på mini innan han ska sova.
Annars blir det lugnt och tidig sängläggning ikväll.

Godbye <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vist är jackan fin! Han växer o växer lillskiten, det händer så himla mycket hela tiden, kul!

Roligt o åka till Ullared, vill jag oxå göra snart...

Kram

2010-03-29 @ 20:21:47
URL: http://cjristelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0