Allt och inget

Längtar till helgen, ska iväg med mina underbara kollegor till huvudstaden och bo på hotell, shoppa, äta gott och dricka gott... det ryktas att de har SPA-avd på hotellet också, så ett besök där lär det väl bli :)

Nice med skatteåterbäringen, dock lite mindre än vad jag trott men är nöjd ändå.
Jens däremot, han fick betala tillbaka en mindre summa, aldrig kul men är glad att det inte handlade om tusenlappar.



Igår var vi hos Fam Lind och sniffade på nytillskottet Sigge (Mckvack :) Han var sååå gullig, fattar inte att Linus har varit så liten.. Grattis igen kompisar till ytterligare ett underverk.
Nu ser vi fram emot att få komma och hälsa på er i ert nya hus vart efter.. <3


Jobbar till 18 idag, det är så himla segt .. men sånt är livet..
Drömmen vore att jobba 8-14.30 varje dag. *drömmer mig bort* Haha.

Nu får jag snart gå hem.

Pusskram




Kommentarer
Postat av: Caroline och Wille

Gud så skönt med spa!! Känner att det skulle inte sitta fel med det. Får önska mig något sådant i 30 års present.. Mamma fick i 50 års present så jag får väl gå med henne så får Jocke ha Wille.. Här är allt bra även med det lilla riskornet i magen ( tror jag i alla fall) Ska ringa Barnmorskan i veckan och boka tid.. Får vi se vad de säger..Wille var hos BVC idag han är hela 85cm lång och väger 12100 g och på måndag börjar han inskolningen på dagis.. Kram kram

2010-03-23 @ 18:46:15
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

Vad kul med pengar tillbaka, vi har inte fått våra på posten ännu och jag hoppas hoppas på mycket pengar.. haha man kan ju drömma iaf =)



Skönt med hotell, frukosten är det bästa ler



Åhh så mysigt förstår att han var liten o söt.. När får dem huset?



Kram

2010-03-24 @ 12:57:10
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Aa det ska bli grymt kul att åka iväg vi får köpa

med oss skumpa till spa avdelnigen;) kramar

2010-03-25 @ 07:40:22
URL: http://Bfyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0