Sista helgen

Sitter på jobbet just nu, när jag åkte hemmifrån imorse så visade termometern på -22 grader. HELT galet. Höll på att förfrysa mina fingrar när jag skrapade rutorna imorse. Gaaaah.

Efter jobbet så ska hela familjen på Linus minisim, så himla mysigt... denna helg kommer nog gå i mysbuslekens tecken eftersom det är sista helgen innan verkligheten kommer igång igen :)
På måndag sätter Linus inskolning på dagis igång och jag börjar jobba lite smått. Ska bli skönt att börja jobba samtidigt som jag har ångest. Men det kommer bli bra, Linus kommer tycka dagis är superskoj det är jag säker på!

Det är SVINKALLT på jobbet med, sitter med stor dunjacka o halsduk på mig innomhus och fingrarna fryser till is. BUUUUURRRRRRRRRRRRRRRR, undra vad problemet med att ha på värme även på helgerna är för "kära" fastighetsägaren??????

Nu måste jag upp o gå lite innan jag fryser till is.

Bye bye <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

bulgur var kanon=)

Jobbigt att ha det kallt.

Hoppas ni har det bra ändå.

Kram=)

2010-01-09 @ 15:58:31
URL: http://causenothingelsematters.blogg.se/
Postat av: Caroline och Wille

Det kommer nog gå jätte bra på jobbet och dagis.Wille njuter fortfarande av att vara hemma.Hans pappa med=). Eftersom han har ett jobb som innebär utomhusjobb och att det inte är is och att snickra på ett båthus så är det ganska bra att han är hemma. Det är för kallt att vara ute så de brukar ta det ganska lugnt på vintern.Det är det allt annat än på mitt jobb lugnt alltså.Rea och startgroppen för flytten in till Linden.Ska bli skönt sen i april då jag ska gå ner lite i tid. Wille börjar dagis då.Kram kram

2010-01-09 @ 21:15:27
URL: http://skarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0