Gott nytt 2010

Nytt År, Nya förutsättningar :)

Ser fram emot vad 2010 har att erbjuda.

Många bebisar kommer födas, vår lilla prins kommer börja dagis, jag kommer börja jobba, J och jag firar 5 år med en lovetrip till Malta, sen kommer vi vara lediga ihop hela familjen stor del av sommaren, Gotland kommer besökas, en 20-årsdag, en 50-årsdag och två 30-årsdagar kommer firas.... Ja detta är bara lite av vad som kommer hända detta år.

2010 känns som ett riktigt bra år även fast jag startar året med att lika deckad med halsont, frossa och ont i kroppen. Kanske är det straffet för att jag nästan aldrig är sjuk och inte har tagit svinsprutan än?

Tur att Linus har världens bästa pappa som tar hand om honom när jag ligger deckad.
Älskar ER mina prinsar <3


Jul och Linus födelsedag
blev jättelyckat, fick hur mycket klappar och presenter som helst - men det är väl så det ska vara när man är liten va? :)
TACK snälla för alla saker och för att ni ville komma och fira med oss <3
Orkar inte lägga upp kort idag, men det kommer vart efter.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Typiskt att nya året ska börja med en förkylning, men det blir bättre, finns ju alltid dom som har det mycket värre, får man tänka på. Krya på dig.

Kram

2010-01-02 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0