När ska detta sluta?

Inatt var verkligen en kaotisk natt, Linus har varit mycket vaken och varit såååå ledsen. Idag när vi var på VC fick vi svaret, ytterligare en öroninflammation.. så nu är det penicilin som gäller igen. Att vi inte fattade tidigare att det kunde vara öronen.. han har varit ledsen på nätterna nästan hela veckan men ändå somnat om efter ett tag. Lilla älsklingen <3 <3

Jag var "öronbarn" när jag var liten och haft rör i öronen, men jag hoppas verkligen inte att Linus kommer bli det.
De säger att de inte är ärftligt, men när jag frågade läkarn på VC idag om det så sa han att om det finns någon i släkten som varit de som liten så finns det stor risk att det går vidare i släkten.

Jag låg deckad hela dagen igår, kräktes på morgonen o låg sen hela dagen med illamående och magvärk.. Men idag verkar de vara som bortblåst, är ju dock helt svag och matlusten är inte riktigt tillbaka än.. försökte få i mig lite makaroner förrut de gick sådär...
Så igår var jag hemma och var sjukskriven och Jens VAB för Linus, vilken röra. NU känns det som vi haft allt som går att få.. dock går det vattkoppor på dagis så det är väl bara o förvänta sig de om en framtid kanske. Haha, shit asså.
Stackars Jens som har tagit Linus större delen av natten eftersom jag fortfarande mådde sådär och så är han o jobbar idag.. När jag är helt frisk så ska jag gottgöra honom. Älskar dig Lover <3

Vill bara ha en frisk familj, NU NU NU.

Hej svejs från Fam Sjukstuga

Kommentarer
Postat av: Erica Månsson

Om Linus får vattenkopper vill vi träffa er :-). Skulle inte göra mig ngt om Vincent får det innan han börjar på dagis så slipper man den vab:en senare isf :-)

2010-02-05 @ 14:30:58
URL: http://vincentprinsen.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alva!

Krya på er! Fy va tråkigt!!

2010-02-05 @ 15:21:02
Postat av: Caroline och Wille

Hej.. Fy era stackare.. Ser fram emot att Wille ska börja dagis men inte alla sjukdomar.. Inget höjdare med magsjuka heller. Här jobbar vi på.. Är hur mycket som helst att göra nu på jobbet vi ska ju flytta in till Linden.. Invigning den 25/2.. Wille har nog tröttat ut sin pappa lite.. Det kräver lite mer nu än när jag var hemma även om det var tufft det med.. Wille hade en dålig dag igår.. Han fick sova hos oss jätte ledesen har varit det natte tid ett tag men han verkar inte sjuk snarare Natt skräck eller något.. Så hände det .. han ramlade ur sängen.. Baklänges hjärtar ,, ingen fara men inte nog med det så ramlade han illa på kvällen och slog i huvudet och över ögat så han har en liten blåtira. Han är ju på allt och ska springa omkring.. Yvonne min chef sa gumman det lär bli mer lugn och fin.. Kram kram

2010-02-05 @ 20:57:50
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

Åhhh så tråkigt att vara sjuk.. Stackars lilla Linus. Vi håller tummarna att han inte blir ett öronbarn och att det stannar nu..

Hur går det på jobbet då? Är det skönt att vara igång eller saknar du att vara mammaledig?

KRAM

2010-02-08 @ 22:27:08
Postat av: Anonym

Jag köpte 22 i stövlarna. Han kunde ha 21 oxå. 22:orna var lite mer än 1,5 cm tillgodo på men han kunde gå så pass bra i dom så då tyckte ja inte att de gjorde ngt, då kan han ju dessutom även ha en socka i om de skulle vara jäääättekallt, nu hoppas ja ju att vi ska gå mot varmare tider men men :-). De e ju en månad kvar innan dagis. Sen blir det ett par 23:or oxå har ja bestämt mig för. Om de finns kvar så att han har ett par till hösten oxå.

2010-02-10 @ 13:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0