2010-12-06

Jens är hemma med Linus idag, han hade feber igår men feberfri idag.. dock är astman här igen och det blir ett besök hos barnjouren senare i eftermiddag för lite inhalation... Vi börjar bli "kändisar" där uppe nu, uschan.
Jag lider så fruktansvärt mycket med honom, konstigt att en så liten kropp orkar allt elende.
Hoppas skiten växer bort snart så han kan få vara frisk snart.


Jens och jag ska till Malmö onsd-torsd.. det är min födelsedagspresent från honom.
Hotell en natt och livehandboll i form av herrarnas worldcup, ska bli himlans kul. Hoppas bara inte att Linus blir sämre för då åker vi inte.


Limpan gillar snön, men inte om man ramlar och hamnar men ansiktet före (men vem skulle egentligen göra de, haha) han vill och kan allt själv.. när vi skottar snö tex då ska han skotta själv, faktiskt osv.




Sen har Limpan fått en egen julgran på rummet som han är såååå stolt över :)




Nu slutar jag snart, kompar på eftermiddagen för läkarbesöket med L.

Puss KRAM

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad tråkigt att ni inte kommer iväg till Malmö. Hoppas Linus kryar på sig fort!



Kram

2010-12-07 @ 09:10:14
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0