Busy mum

Nu var det ett tag sen igen.. har haft fullt upp här hemma och i skolan.

Märks att att man inte har lika mkt tid över längre, L kräver allt uppmärksamhet i vaket tillstånd och när han sover då är det plugg som gäller... 

Förra veckan var det som sagt sjukstuga här hemma, idag som först är Linus bätttre - bara lite hosta kvar men den ger sig snart. Helgen som var hade vi besök av "husvagnsfamiljen" :) , jag var till Vingåker (dock utan att hitta så värst mkt), Jens var på inflyttningsfest med jobbarkompisar på lördagskvällen så jag umgicks med hans underbara farbror och fruga.

Nu är det ny vecka och nya tag, imorn har jag mitt första prov igen - var bara 8 år sen. Haha.
Nu tänker jag inte plugga mer för då försvinner det nog ut på andra sidan.. Jens förhörde mig på repetionsfrågorna och jag kunde i stort sett alla... Nu gäller det bara att jag levererar imorn :)
Lite nervös är jag allt, men på ett bra sätt.


Nu ska jag belöna mig själv med att titta på Idol.

Ha en mysig kväll



En morgon när jag kom in till L så hade han på nåt konstigt sätt fått av sig ena armen på jamasen och var supernöjd :)
   




På upptäcksfärd i trädgårn

Hmm jag ser nåt kul därborta
   

klättra är kul      
     

Äntligen framme vid mitt mål, skottkärran. Cool grej
   

Hittade lite löv på vägen som också är intressant
 

Men nu mamma vill jag gå in ... :)





OBS! ALLA bilder och videoklipp är mina och får inte kopieras utan tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: jenny

Sötnsen. vad skönt att ni börjar känna er bättre.

Ett stort LYCKA till imorgon..kram

2009-09-15 @ 21:02:23
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: virre

Härligt att du kan...klart det kommer att gå bra imorn...man ska vara lite nervös då går det bättre..roliga de är de små liven..skulle varit kul att se hur l lyckades med jamasbravaden...kram

2009-09-15 @ 21:37:22
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: jenny

Tittar oxå in hos dig dagligen, men det vet du ju oxå redan. kram kram

2009-09-15 @ 21:59:38
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Jonas Jakobsen

Hoppas det går bra i dag på provet. Tur att magistetr Jens kunde förhöra dig inför provet.

2009-09-16 @ 08:07:09
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Mickis

Åh så stor han är. Helt sjukt vad tiden går. Lycka till på provet idag jag håller tummarna. :D KRAM

2009-09-16 @ 09:47:57
Postat av: Mia

Åhh vad mysigt de ser ut! Så du var på vingåkers... är de bra där? Har aldrig varit där men tänkt göra de flera gånger. Jag o grannen siktar in oss på ullared i början på Oktober! Där kan man verkligen bränna både 1,2 o 3 tusen.... =o)



Ha de så bra!

Kram

2009-09-16 @ 11:47:17
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: virre

tack åsa för inlägget..mmm vi får se..jonte blåser ut underläppen så det låter phuphuphu och det betyder vilken snäll och duktig mamma du har!!

2009-09-16 @ 21:17:58
URL: http://lejonheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0