Good stuff

Natten till idag var helt ok och verkar som denna natt också blir helt ok, köpte ju vanlig nässpray fast till barn från 7 mån och det verkar verkligen funka... Ett tips till trötta föräldrar med snoriga barn :)

Idag har vi haft besök av höggravida M - Sååå himla fin mage och nu är det verkligen inte långt kvar.
Fick känna lite rörelser där inne och jag fick världens flashback, sååå msyigt det var.

Vi har även vart på banken och fikat med K, mycket trevligt och väldans god morotskaka :)

Nu ska jag gå och sova.

Nattis


Avslutar med en väldigt nykläckt Linus <3





OBS! ALLA BILDER OCH VIDEOKLIPP ÄR MINA OCH FÅR EJ KOPIERAS UTAN MIN TILLÅTELSE!

Kommentarer
Postat av: virre

kortet.... det va läääänge sedan åsa eller hur känner du?? blir det syskon snart??

2009-09-09 @ 10:50:55
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Caroline

Tiden går så fort.... Tittade på kort på Wille som var taget på julafton gud så liten han var och då var han ändå några veckor.



Hoppas att du hittar på något roligt när du är själv... Är själv nu varit det sen i tisdags Jocke komemr hem i morgon torsdag..Ingen kul att vara själv....Men det går... Var på vattengympa igår kändes bra... Mamma hade Wille och det gick riktigt bra...



Kram kram

2009-09-09 @ 11:55:35
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Elin A

Tack för din gulliga kommentar! Blir så glad!

Hoppas L slipper nässprayen snart.

Kram kram

2009-09-10 @ 06:44:52
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0