KÄRLEK på hög nivå <3

God kväller


Puuh, äntligen hemma efter en lång och rätt stressig dag... men som iofs inte kunde bli bättre, en riktigt stor överaskning fick jag/vi idag. TACK snälla ni som gav oss den :)


Linus sover sen 18.30 och jag slappar i soffan .. pappa J är iväg och hjälper en jobbarkompis att frakta hema deras bil som pajade för några helger sen.
Det är rätt skönt att bara va för sig själv ibland, jag uppskattar det tusen gånger mer nu när jag är förälder.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linus har varit på bra humör hela dagen idag, och det gör ju såklart mig också på bra humör... han är så himla mysig nu min lilla prins, börjar mer och mer bli en egen individ



ATT MAN KAN ÄLSKA NÅGON SÅ MYCKET <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  

   




  

  



OBS! ALLA bilder är mina och får inte kopieras utan tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: jenny

Han är ju bara för söt..Kram jenny

2009-09-03 @ 09:55:29
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Jenny å Engla

Oh vad fick ni för överraskning, ler.. Hihi vi blir ju nyfikna..

Oh vad söt han är.. Både lik mamma o pappa..

Kram kram

2009-09-03 @ 10:56:38
Postat av: Erica Månsson

hej hej!

Jag har köpt 80 i overallerna. dels så är dom ju lite stora i storlekarna å så ligger vincent "efter" en storlek hela tiden. Det står ju 2-6 månader på 62 men då växte vincent precis i 56 å vid 4-6 växte han i 62 å 6-9 ska ju vara 74 men nu är han ju snart 8 å 68 sitter perfekt så de blir säkert 74 runt 9 månader. Det är ungefär 1 dm växtmån på båda overallerna och jag tror att det blir bra, det gör ju inget om han inte växer i dom helt, bara bra med extra om han står å går å böjer sig i dom.

När vi var på bvc sist så var Vincent 6 månader å 3 veckor å då var han 68,5 cm så han har ju en del å växa ifatt till 80.

Hur ligger Linus till i storlekarna då?

2009-09-03 @ 15:52:33
Postat av: Matilda

Han är ju sååå söt den där mannen :) Tack för sms, förgyllde min dag!!!

I helgen kommer Roberts mamma å pappa + farmor å sover över. Blir kul!

Sen får vi försöka hitta en dag för date!!! Hoppas allt är bra! kraaama

2009-09-04 @ 08:52:05
URL: http://hemmakanalen.se
Postat av: Erica Månsson

Vi försöker vara ute å gå så mkt som möjligt. Jag och sambon har införskaffat oss en varsin stegräknare så de e lite tävling här hemma :-). Känner att vi måste börja besöka ÖF snart å göra det kontinuerligt för vincent blir uttråkad av att bara vara här hemma.

Får du sällskap till vingåker?

Har inte varit där på många år. Å nu när de finns polarn så kan man ju verkligen fynda :-).

2009-09-04 @ 12:05:24
Postat av: Elin

Det vill jag mer än gärna!!!

2009-09-04 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0