Handbollsfest

Jag vet att det är en del gamla (och nya kanske) handbollsbrudar som läser mig blogg, därför vill jag passa på att lägga ut inbjudan till NKIKs 80-års jubileum här.

Alla gamla och nya medlemmar är välkomna, och vore det inte SUPERKUL om vi kunde få ihop så många som möjligt? Lämna en kommentar så bestämmer vi mer.

Det kommer även finnas bar med dricka till självkostnadspris!!!!



Inbjudan till NKIK´s 80 års jubileum

 

När: Lördagen den 10 oktober
Tid: 18.30
Var: Cresendo
Vilka: Vi som fyllt 18 år
Kostnad: 295 :-
Orkester: Stoffe
Anmälan + avgift betalas in senast den 25/9-09 till Pg 271207-3

Buffé från Dillqvists, 1 glas vin eller öl
alternativt alkoholfri dryck ingår.
Kaffe o kaka

Välkomna önskar festkommittén


Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Glöm inte att det även finns bar med dricka till självkostnadspris!!!!

2009-09-07 @ 14:30:37
Postat av: virre

jag kommer!!!! hoppas vi blir många

2009-09-07 @ 15:11:30
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Anonym

synd att man inte fyllt 18 än då :(

2009-09-07 @ 18:03:04
Postat av: Jenny å Engla

Åhhh det lät ju jättekul. vi har fått barn då(planerat kejsarsnitt) annars hade jag verkligen velat komma :-) Ni får ha det super!!!

2009-09-07 @ 19:17:37
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja det gör jag med jag använder cliniqs dagcreme över den där gula. I och med att den är bara en fuktgivande men vissa tycker att den räcker. Men min hy blev mycket bättre med en gån när jag började använda dom. Hoppas du tycker om dom oxå. Kram jenny

2009-09-07 @ 19:38:10
URL: http://jensssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0