10 röda rosor

Förrut kom min underbara älskade man hem med 10 röda rosor till mig.
Gissa om jag blev glad, kanske var det för att jag peakade honom härom dagen om att han inte var så romantisk? Hihi. TACK hjärtat mitt <3




Nu lagar vi fläskfilégryta med svamp, lök, färsk timjan och rödvin i, MUMS.

Idag har vi varit runt och kollat kakel och badrumsinredning, Jens hade hittat ett som han fastnat för när han var runt för ett tag sen och det var riktigt fint så det får det bli.
SKÖNT då slipper vi de sen, bara hoppas att de finns kvar. Hihi.


Nej nu är maten klar, ha en mysig lördagskväll.


Pusskram


Såhär gott blev det.


Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Oh maten såg god ut men rosorna var helt underbara ;-)

Kul att ni redan hittat allt till badrummet.. Skönt så man vet vad man ska ha när det väl är dags.. Hih det vita kaklet lär finnas. Våra komisar köpte dem för 3 år sedan o då kostade de 69kr sen köpte mamma då 89kr hihi o nu har de höjt till 99kr. Tror att de har sålt bra av dem iom höjningen ;-) Bra o göra grovjobbet själv o leja bort resten så det inte blir fel, jobbigt med försäkringar och så..

Hihi ha en mysig fortsatt lördagskväll :-)

2009-09-05 @ 21:39:06
Postat av: jenny

Såg smarrigt ut..ha en bra kväll kram jenny

2009-09-05 @ 22:01:10
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: V

Åh vad gott det såg ut.

2009-09-06 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0