Fin fint

Som ni vet så hände det en liten olycka på handbollsfesten... Det var limbotävling och jag var i mitt esse, jag skulle minsann vinna hela skiten :) Hihi... det gick riktigt bra, ända till det bara var Kakan och jag kvar, då sa mitt knä tack och godbye, knäskålen satte sig där den inte ska sitta.. MEN som tur var fick jag tillbaka den på rätt plats när jag samlat mig, efter några fler drinkar så fortsatte vit ill bomull... dagen efter såg mitt (högra) knä ut såhär.
som tur är var inget av i knät men de fick tömma det på en hel del blod som gjorde AJAJ.

MEN jag hade riktigt kul och ångrar ingenting faktiskt :)



Såhär ser mitt ben ut lite drygt en vecka efter "limboolyckan", blödningen har lämnat knät och runnit ner i benet. Fint va ? :)





OBS! Alla bilder och videoklipp är mina och får Ej kopieras utan tillåtelse!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Aj aj. Gumman då. Ja jag var medbjuden till bommul i lördags men jag tackade nej. Kände inte för det. Wille har börjat kunna somna med sin pappa nu så jag borde kunnat gå ut men Jag själv kände inte för det.Är inne i en inte tycka om mig alls fas. Ful och fet är det enda jag känner.Är arg på mig själv för jag vet att jag kan om jag vill. Har gått mer 25 kg en gång och var smal men just nu känner jag att jag har inte någon energi över till mig. Flytten ja allt. Krameli kram

2009-10-20 @ 23:13:56
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

Ojoj vad knät var svullet.. Förstår att du ville vinna och vara på topp =) Hmmm men var det verkligen värt det ler Hoppas att det blir helt bra snart. Kram

2009-10-21 @ 11:07:15
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.com

faaan vad sexy du är åsa... vad gör man inte för tjingshallabaljam??

2009-10-21 @ 13:32:48
Postat av: Ölin

ajajajaj... o tjinchallabaljan heter d ju :)

2009-10-21 @ 17:26:47
Postat av: lejonheart.blogspot.com

faaan jag får det aldrig rätt....

2009-10-21 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0