Dilemma

Igår blev Linus 10 månader, samma dag som världens bästa svägerska blev 29 år :)

Vill stanna tiden NU NU NU, L är så underbar just nu - det är en så härlig period, det händer väldigt mkt.
Påväg att börja gå, säger mamma mest hela tiden och pappa ibland :) är allmänt glad och sist men inte minst SOVER hur bra som helst HELA nätterna. *pepparpeppar*  :)

På förmiddagen har vi varit på ÖF och busat och så var fotografen där så vi tog lite mer kort. Hihi.
När Linus vaknar ska vi ge oss ut i det underbara vädret och fota lite bland alla löv <3

 
Vill så gärna ha en ny åkpåse till vagnen, men vi har delade meningar om det här hemma så vi får väl se.. en kompis till mig är på Ullared idag och hon skulle kolla om det fanns några fina där.

Helst av allt skulle jag vilja ha någon av dom här, MEN de kostar 800 kr och det är alldeles för mycket enligt mig.
 


Får se om jag får till några bra höstbilder på L tillsammans med löven som jag kan bjussa på senare.

UT I DET FINA VÄDRET MED ER!!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Wille blir 11 månader i morgon!!! T yvärr kan jag inte säga samma sak om sömnen... Wille somnar inte före 20,00 ska skrika och bråka nästan allt som oftast... Han har blivit en nattuggla... Vad skönt kan man säga då sover han längre på morgon ,,, nehe du,,, kl 5 slår han upp sina blågröna... Har jag tur somnar han om igen efter vällingen... Han är så energisk just nu att jag blir helt matt.... Är ju jätte kul för det händer massor men det är lite mycket överallt nu med flytten och allt ... Massor av kramar från Carro och Wille

2009-10-28 @ 16:25:51
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Mickis

Den till höger är sjukt fin. Stella har ju den fast i andra färger. Förstår att du vill stanna tiden men det är ju sjukt roligt nu med, Stella poppar ur sig nya ord titt som tätt. Hihi. Hoppas ni mår toppen. Kram

2009-10-28 @ 16:55:55
Postat av: Billa

Hej hej! Tack för idag. Det var trevligt på Fenix. Får följa med dit fler gånger.

Blev det några bra kort?

Jag tycker båda dina åkpåsar du lagt upp bild på är fina. =)



Ha det bra!



Kram Camilla och Tea

2009-10-28 @ 21:37:55
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.com

grattis i efterskott linus...det blev ju inte en av dessa fina åkpåsar utan en helsvart för 229:- inte kattskit det inte...

2009-10-28 @ 22:02:38
Postat av: lejonheart.blogspot.com

halloj åsis.. ja vi hade super igår...det va mim mamma, mormor och mammas sambos mamma...

2009-10-29 @ 11:08:29
Postat av: Jenny med familj

Fina åkpåsar men som sagt dyra ;-)

2009-10-29 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0