Babysim

Yes, bättre sent än aldrig.. Nu har jag fått ändan ur vagnen och anmält L till babysim, många kanske tycker det är lite sent eftersom han snart blir ett år.. men vi börjar i gruppen babysim och är det så att de känns konstigt så hoppas vi över till miniplask som är för lite äldre barn. Ska bli jättekul, ett plus är också att det är på lördagar så Jens och övriga släkten kan följa med om de vill :)

WOOHOO, Life is great.
Just nu är livet på topp, det är nog inget speciellt utan jag är bara så himla glad för att jag har en sån fin familj och underbara vänner.
*KÄRLEK till er*


Idag ska vi till Fotografica och välja ut lite bilder från när vi var och fotade Linus och sen ska L och jag träffa härliga Ida och Hedda.

Ha en bra dag!

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin o Vasse!

KÄRLEK TILL ER!!

2009-10-27 @ 12:21:02
Postat av: lejonheart.blogspot.com

va kul vi ska ha på badet.. jag va ju där idag och i bassängen där det är va det varmt idag och jag tror som jag sa igår att de värmer lite till när det är för så små barn..hoppas korten blev fina..kram

2009-10-27 @ 14:30:58
Postat av: Erica Månsson

Hej hej!

vart är det ni ska gå på babysim sen då? kostar?

Är det sandbyhov som har lördagar eller nån annanstans?

har du ngt nummer dit?

Vi kommer inte fortsätta på tummelisa för jag kommer inte veta om ja jobbar eller hur jag isf jobbar under våren nästa år. men lördagar kan ju alltid nån på. :-)

Postat av: Mormor

Klart vi följer med på babysim. Pussa den lille 10-månaders grabben från oss och säg grattis.

Kram Mormor/Morfar

2009-10-27 @ 18:22:04
Postat av: Jenny med familj

Vad kul med babysim. Funderar på och anmäla Engla och Emilia samtidigt. HAr de någon hemsida? Kankse får bli miniplask iom att Engla är 1½. Vill ha in de båda i januari..

Gick det bra att välja ut bilder?

2009-10-27 @ 20:10:06
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0