På tur

Nu ska jag iväg på min första riktiga loppis/secondhanstur tillsammans med Maria & lilla Alfons.
Jens river upp golvet i badrummet och Linus är på prommenad tillsammans med sin farmor & farfar.



UPDATE:
Blev lite fynd på secondhandrundan, ett plättjärn i gjutjärn för 15 kr, en supersöt sockerskål med lock 5 kr och en "gåutväska" för 20 kr. Love it.
Så var vi en sväng på tygvaruhuset med, de har ju kursat så de är 30 % i hela butiken. Köpte tyg och band som ska bli en hissgardin till Linus rum. Kommer bli sååå fint.
Tack Maria (och Alfons) för idag!


 




Tjoheeej


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-07 @ 14:48:12
Postat av: Jenny med familj

Kul när an fyndar =)

2009-11-07 @ 23:56:29
Postat av: maria

Fan vad sur jag blir att jag inte norpade åt mig sockerskålen före dig! haha den är ursööt! puss!

2009-11-08 @ 02:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0