Jobbe

Oj nu var det visst ett tag sen jag skrev.
Veckorna bara springer iväg.

Helgen var supermysig, innehållande mycket tid för mig själv utan barn - vilket jag tycker är viktigt i mellanåt.
Lördagen hade jag klipptid kl 12 hos Ewe, det var jätteskönt o bara få bli ompysslad sen på kvällen var det dags för party med girlsen. Vi hade sååååå kul, tack bruds. Bilder kommer!

Idag ska jag in och jobba 17-21, tänkte att det kunde vara bra + att jag hinner plugga lite för på kvällen är det ändå inte så mkt att göra. Jag har världens bästa föräldrar som tog hand om Linus från kl 14 idag så jag skulle hinna plugga lite mer. TACK underbara ni som alltid ställer upp <3

Prov imorn, som sagt - känner på mig att det inte kommer gå så bra denna gång eftersom jag skjutit på att plugga och haft NOLL motivation..men jag ska göra mitt bästa och i värsta fall får jag väl (förhoppningsvis) göra om det.

Nu ska jag fortsätta.
Bjuder på lite bilder

Skepp o hoj


 

 

 

  

Kommentarer
Postat av: jenny med familj

skönt o bli ompysslad hos frissan..

lycka till på provet =)

2009-11-17 @ 21:22:52
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Mojan

Lycka till, du klarar det.

Kram älskar dig

2009-11-17 @ 21:47:50
Postat av: Caroline

Hej , Vad kul att gå ut... Kan säga att den varan har det varit totalt ebb på... Har inte varit på party sen Wille kom... Måste ta tag i det, passa på innan vi flyttar.....

Sen jag blev med barn och fram till nu har våra kompisar bytt relationer och flyttat så jag vet tyvärr inte vad som hänt..Våra roliga fester och kompis träffar har likson försvunnit.. Känns tråkigt när det inte tillhör vardagen att ha någon som kommer och fikar och vi damer tar ett glas vin osv.. Kommer bli annat när vi flyttar( haha.. då kommer ingen för då vet de att de bara får snickra) Nej vars vi försöker hitta nya vänner som vi har något gemensamt med,, sen är det många gamla kvar som man kommer umgås med på ett annat sätt nu när vi flyttar.. Lite omstrukturering helt enkelt...



Krameli kram från Wille och Caroline

2009-11-18 @ 07:32:37
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Erica Månsson

Hej hej!



Vincent har inte börjat gå stadigt ännu, det har bara inträffat ytterliggare 2 ggr att han tagit några stapplande steg :-).



Vi har sökt dagis. Vi sökte från januari för att vara med å slåss om platserna direkt. dessvärre hade vi inte mkt för det. Det saknas 50 dagisplatser i eneby området. så deras nödlösning blev att öppna 2 dagis som egentligen skulle stängts till jul. Vi fick ett utav dem, inte alls ngt vi önskat å vi har ställt oss i omplaceringskö så får vi se. han kommer börja 10 mars iaf. så förhoppningsvis så får vi ngt av våra val till hösten även om de känns grymt mot honom med en ny inskolning då.



Ni då? När ska Linus börja på dagis?



kram kram

2009-11-18 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0