Ikea, here we come again..

Igår var jag, Lillis och E på Ikea.. det var egentligen inte meningen att jag skulle köpa nåt men som vanligt kom jag hem med en hel del.. Har ju hittat en fin tapet från Midbeck till Ls rum - Jag vill att hans rum ska ha färgerna turkost, grönt och vitt - köpte en grön matta och en liten bokhylla med fina turkosa "boxar" till... en bra början iaf, nu ska jag bara få ändan ur vagnen och beställa tapeten också och sen be min älskade bror sätta upp den åt oss.

Kommer nog bli fint till slut..

Idag står det skola på schemat, vi har snart prov igen.. tycker inte att vi gör annat än och ha prov. *suck*
Elin kommer hit och är barnvakt åt L, TACK underbara du.

Nu har Maria och jag bokat datum för vår sthlmstripp, ska bli superkul och framför allt skönt o komma iväg en hel dag utan behöva ha med mig Linus. I need it :)

Nähä om jag skulle hoppa in i duschen och göra iordning mig lite granna.

Pusskram


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

härligt men färger...kul att du hittat det du sökte...lycka till med pluggandet

2009-11-04 @ 12:30:39
Postat av: Caroline

Ja du .. Det går nog inte att komma tomhänt från IKEA jag håller dock starkt på mitt inköpsförbud... För varje sak jag packar känner jag bare nej vet du vad,, inte en penyl till ska in i detta hem förrens vi har flyttat och kommit någolunda iordning på landet... Men det är svårt men vi har på tok för mycket skit.. och jag har enormt svårt att skiljas från mina saker... sen kommer jag ingenstans heller ... Wille ska hjälpa till hela tiden... Men vi tar en kartong i taget det går inte fort men,... Vill ju inte ängna mina sissta dagar hemma med att ha så grymt ont iryggen vilket jag nog lär ha efter att burit och burit... men men det blir bra till slut...KRAM KRAM

2009-11-04 @ 13:21:32
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

oh vad kul med ikea.. så himla roligt det är där.. sist vi va så kom vi tyvärr inte hem med så mycket som jag hade hoppats på, skrattar.. men lennie va nöjd.. hihi..

2009-11-04 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0