Happy söndag!

Idag är det fars dag...har firas lite grann iaf.
Imorse var Jens föräldrar här på kaffe och macka, med min familj får vi fira nästa år eftersom dom är på Teneriffa.
Jens fick frukost på sängen och massa pussar och kramar av mig och Linus eftersom vi tycker han är den bästa pappa som finns <3

På schemat har även STORstädning och träff med underbara ny(förmig)/gamla(förJens) vänner.
Jag gillar verkligen att träffa nytt folk och blir sååå glad varje gång man träffar nån som man känner att man VILL umgås mer med <3


Sista avsnittet av "mammorna" ikväll, känns tråkigt - valen de gjorde va väntade förrutom Madde som chockade, men gillar henne. Hon är grym.

Resten av kvällen ska spenderas tillsammans med min man.

Hoppas ni haft en mysig helg.
Julen närmar sig och även vår lilla skruttunges första födelsedag. Planering pågår, inbjudningskorten är beställda :)


Pusskram

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Ja maddes val var lite oväntat. trodde hon skulle välja snyggingen.. han såg verkligen ut att bli paff, ler..

kul att ulrika valde lasse.. skulle kolla på play3 men det funkade ju inte tyvärr. är nyfiken på vad som hänt nu under dessa månader ;-)

2009-11-08 @ 21:49:58
Postat av: Hanna

Du är utmanad ,kolla min blogg ;D

2009-11-09 @ 20:01:03
URL: http://hannasblogg82.blogspot.com/
Postat av: jenny med familj

Vad är det för turkos lampa Linus har? Har du nån bild? Kram

2009-11-12 @ 09:43:39
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0