Möhippa

ojojoj, vilken lördag... så jädrans kul har jag inte haft på väldigt länge.

För er som inte vet så ska min underbara vän Mickis gifta sig i slutet på maj och igår var möhippan :)

Mickis hade inte den blekaste.. hon hade tänkt att vila ut och ha det mysigt på landet tillsammans med familjen, men tjiii fick hon. Hihi.
Hon blev upphämtad av Hanna (toastmaster) och Frida (brudtärnan) på landet, på med ögonbindel och lite bling bling sen bar det iväg.
Vi andra väntade ute på vilmarkskampen och hon fick nog en liten chock när ögonbindeln åkte av och vi alla stog där och skrek... :) nu väntade paintball (som var sjuuuuukt kul) och sumowrestling. Hahaha, fyy fanken va kul det såg ut med det där stora dräkterna på :)
Jens åkte skyttetrafik med Linus så jag kunde amma honom mellan varven... :)
Efter mkt svett och träning (?) tyckte vi att det var dags att ta oss vidare till spa & relaxen på badhuset.. innan vi varvade ner där så blev det ett par åk i vattenrutchkanan. Hahaha, som barn på nytt :)
När vi lekt klart och relaxat lite så bar det av hem till Hanna för grillning och massa annat gott (typ marrängswiss)... jag smuttade på ett glas vin och hade såå sjuuukt kul ville inte åka hem vid 22 när L ville ha mat igen så jag bestämde mig för att ta en taxi hem, amma honom och åka tillbaka igen.. sagt och gjort - jag sponsrade taxibolagen igår kan man säga men det var värt varenda krona... <<<allt slutade på Otten och återträff med en massa goda gamla vänner... stog innanför dörren vid 01-snåret då kände jag mig heelt döööd. Som småbarnsförälder är jag Inte van att vara uppe så länge. haha.

Mickis höll hela dagen och kvällen, höll tal och grät om vart annat. Är såå glad för hennes skull och önskar dem all lycka.

Kort och gott, sjuuukt kul dag och kväll.
Tack alla sötisar..

Bilder kommer inom kort, glömde tyvärr kvar kameran hos Hanna igår :-/

Ny vecka nya tag... Innehåller bla lite jobb.

Tjaooo




Kommentarer
Postat av: virre

hahaha mickis efterlyste personen som saknar kameran på sin blogg.. kul att det blev lyckat..ser fram emot bilderna.. kram

2009-05-10 @ 19:03:35
Postat av: Anonym

Hallå! Åh så kul med möhippa! Japp jag har köpt en bärsele och det blev succé. Magda gillar den skarpt och det är så skönt att slippa bära i famnen hela tiden! Hennes mage har varit mycket bättre nu ett tag, men igår hade hon det körigt i nån timme och tyvärr verkar det som det kommer lite ikväll med. Så får kanske bli lite droppar ändå! Operationen med Wilma gick bra, så hon var på dagis redan dagen efter, är så skönt att ha det gjort! Ha det bra! KRAM

2009-05-10 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0