Shoppoholic

Kände mig lite rastlös och lite halvdeppig idag... har inte varit utanför dörren på några dagar eftersom jag är dyngförkyld.
Åkte in till stan och mötte upp världens bästa svägerska och världens sötaste Emma, vi tog en fika och jag shoppade loss kan man säga :)

2 kjolar och 2 tröjor, ena kjolen på BikBok och den andra på Monki, de båda tröjorna var ifrån H&M.
Nu är jag lite gladare, tänk vad lite shopping kan göra för humöret :)


Tröja: H&M, Kjol: Monki



Linne: H&M, Kjol: BikBok



Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Shit vikken pingla! ascool i knuten!!

2009-05-13 @ 19:58:42
Postat av: Mormor

Vilken snygging, tänk vad shopping kan göra för oss kvinnor.....

Mojan

2009-05-13 @ 20:02:37
Postat av: Mia

Heeeej Åsa!!! Vad kul att jag lyckades hitta dig här på nätet igen!!! Hoppas ni hade kul sen i lördags! Kram kram Mia

2009-05-13 @ 20:48:30
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad fin du är. Själv är jag inte mycket för att shoppa kläder har nog med att det finns alldeles för många kilon. Trodde jag skulle vara en av de lyckliga som gick ner när jag ammade men jag har ju varit mer sötsugen än någonsin och så när jag har lite problem med höfterna så blir det ju inte ut och springa med vagnen direkt. Ska till Läkaren idag vid 11 ska se vad de säger om mitt blodtryck ... är lite nervös vet att hon kommer tjata på att jag ska äta bra röra ¨på mig mm och det försöker jag göra men det går inte så bra....

2009-05-14 @ 08:44:47
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Madde

Wow,snygging!! Bra köp! Shopping piggar alltid upp humöret! Puss

2009-05-14 @ 08:48:07
Postat av: Madde

Vilka fina kläder du köpte. Jag har försökt att shoppa flera ganger men när man vill och kan köpa nagot sa hittar man ju inget! Eller inte jag i alla fall =(

2009-05-14 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0