Torsdag

Idag är schemat fullspeckat - me like :)

To do:
Träffa Madde kl. 10 för en morgonfika/frukost
Träffa Ela ca kl. 14 för en runda på stan
sen så har jag fått äran att bli medbjuden på en standupkväll och middag av mitt gamla gamla jobb, har ju börjat jobba lite extra där och skulle egentligen jobbat ikväll då de skulle iväg men sen blev det ändrade planer och jag blev tillfrågad att följa med på galejet ist... skiiitkul ska det bli. Tack snälla Comunit


Nu ska jag göra iordning mig och Limpan för avfärd.

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Det var kul att träffa dig. Jag har lagt upp bilder från gårdagskvällen på min blogg.

2009-05-15 @ 08:44:50
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0