Stooor dag

Idag mina vänner är ingen vanlig dag för idag ska min BÄSTA älskade Mickis gifta sig, med sin Anders ... idag är dagen då de blir man och hustru och ska lova varandra evig kärlek.

Jag sitter nästan här och gråter redan, bara jag skiriver om det... Men jag vet att hon kommer vara såååå vacker.
Jaja, jag vet - men jag skyller på amningshormonerna (som alltid) :)







Just nu är bästa farmor <3 ute och går med L så vi får slappa lite här hemma, kl 11 ca kommer Elin, Vasse och Millan som ska hjälpa mig och Elin med håret... Sen kommer min bästa lillebror <3 som ska skjutsa oss till bröllopet.

Woohoo, jag ska dansa heeela natten lång och för första gången på 1 ½ år  ta några glas vin - Linus ska sova hos bästa mormor & morfar <3

Linus är för övrigt en helt ny kille sen vi börjat med riktigt mat om dagarna... han sover som den prins han är och är huur nöjd som helst om dagarna. Såå sköönt, då känns det tryggt och bra att lämna bort honom.

Nej nu måste jag sätta fart.

Glöm inte titta in hos Mickis <3

Pusskraaamar

Bilder på outfiten och bröllopet kommer


Kommentarer
Postat av: virre

gud va skönt att linus har ändrat sig med kosten. kul att han gillar mat...ha en superbra dag och om du läser detta hälsa brudparet så mkt från min familj..kram

2009-05-30 @ 11:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0