Stolt mamma och pappa

Vi är så himla stolta över våran lilla prins, han somnar och somnar om själv nu på ca 5-10 min.

Han sover sin sista tupplur dagtid mellan 15-16 och sen lägger vi honom vid ca 19 och sen tar jag upp honom och ger honom mat vid ca 22 då jag går och lägger mig sen vaknar han inte förrän 2, 3 nånting och vill ha mat igen sen oftast vid 06.45 igen och somnar därefter om till cirkus 08.30.
En helt ny liten kille om dagarna, inte lika gnällig och har mkt bättre tålamod (även om han fortfarande har mammas dåliga tålamod :)

Det är en helt ny värld som öppnat sig för oss, vi är heeelt impade att den här 5-minutersmetoden funkar såå bra.. det gäller bara att ge sig fanken på att inte ge upp.
Jens och jag visste inte vad vi skulle göra härom kvällen när vi hade "egentid" från 19-22.. haha.

Heelt underbart i vilket fall som helst och vi är som sagt såååå stolta över vår älskade lilla unge.

Incidenten igår verkar han ha glömt, dock så sov han väldigt oroligt inatt men vem skulle inte göra det efter en sån händelse. Blåmärket i pannan har lagt sig rejält som tur är.


Stålmannen chillar även han mellan varven :)



Elin och jag fixade och klara inför kvällen bravader i lördags på Mickis möhippa :)
(Elin supersnygg som vanligt)







Kommentarer
Postat av: Elin

ser bara apfull ut...haha! du ä snygg!

2009-05-12 @ 17:41:29
Postat av: virre

va kul att han sover så bra. det är skönt att få lite tid bara två ibland. skönt att det inte blev nått mer med händelsen igår. de läker fort de små liven. vad fina ni va du och elin. kram

2009-05-12 @ 17:53:49
Postat av: Elin A

Vilka brudar! Va snygga ni är! Det va kul att träffas en sväng förra lördagen!

Kram!!

2009-05-16 @ 17:58:54
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0