Ruset

Vårruset gick som en dans, Cilla och jag höll ett bra tempo och sprang hela varvet... kom i mål på 31 min.
Mycket stolt över mig själv och framför allt Cilla som hängde på riktigt bra. Good job.

Vi fastnade tydligen på bild med, haha. (bild 1,2 och 3)

Linus har sovit sjuukt bra inatt också, fick mat vid 18 typ och vaknade inte förrän 00 och 06 imorse för matstopp.
Det är nog för att vi har börjat med lite mer "vanlig" mat hela dagen.. ammar morgon och kväll/natt.
Woohoo, detta bådar verkligen gott inför hans natt hos mormor & morfar på lördag.
Det gick för övrigt bra att amma även fast tandsningen kommit upp lite...

L sitter även själv utan stöd en stund, tar sig fram i sin gåstol och är ett big fan of tv...går knappt slita honom från tvn så nu har jag inte på tvn på dagarna för jag har hört att det inte är bra att de tittar på tvn...

Nu, varvet i skogen...

På återseende...


Förresten så glömde jag lägga ut bilden på Dr Snuggle som var på visit i vår trädgård igår


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Grymt att springa hela varvet! Trevlig helg på dig med.

2009-05-29 @ 09:49:18
URL: http://beatas.se
Postat av: Erica

jag har provat smakisar med gröt några gånger å han e ju tyvärr inte överförtjust i det. Han gillar puremat bättre.

Men imorse så fick han en smakportion av gröt med lite fruktpuré, han e så extremt hård i magen, det är därför jag ger så mkt frukt om du undrar :-).

Vi har tid på vårdcentralen 11.30 så vi får se vad dom säger då. Men jag har i princip avstyrt barnpassningen så vi har nog bestämt oss för att stanna hemma. mormor blev nog lite besviken å hade sett fram emot å vara barnvakt. Men hon sa att ni kan ju fortfarande ändra er så vi får se efter besöket på VC.

annars tänkte vi åka ut till Mem där festen kommer vara å se min när dom kommer tillbaka med båten så att ja får se hur fin hon är iaf. :-)

2009-05-29 @ 10:23:47
Postat av: virre

kul att det gick bra för er att springa. jag är grymt missnöjd, jag sa att jag skulle gå men det gick långsammare pga folk. hade räknat med 40-45 men det tog snarare 50-55. nästa år ingen barnvagn och kanske att jag orkar springa en bit oxå. gud va kul att l har fått en liten tand. kanske inte så kul med humöret men nu betyder det att han blivit riktigt stor..jonte har inga tänder än men han dreglar som en jag vet inte vad och bliter, gnider och tugga på allt som han kommer åt..underbara kort från er trädgård, jag är SÅ avundsjuk på er som bor i hus. kram

2009-05-29 @ 10:58:57
Postat av: Vanesa

hahaha värsta på bild nr 3. Man ser er värsta bra där .. och sanna o sarah e oxå med xD värsta roligt :D

2009-06-03 @ 13:20:49
URL: http://bertaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0