Mycket på schemat

Underbart med långledigt, och denna ledighet gick inte alls lika snabbt som de brukar göra. Niice.

Linus har precis ätit upp en hel (?) smakportion med gröt, så himla kul att han gillar det.

Idag är det dags för föräldragrupp på bvc igen, tror Limpan och jag ska ta oss en promenad in om vädret tillåter :)
Denna vecka är rätt fullspeckad, föräldragrupp idag, syjunta onsdag, modevisning fredag och big kalajs på lördag. Wohoooo.

see yaa

Pusskrams


Linus ca 2 h gammal <3


Linus 4 månader <3



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jo det ska bli kul att bygga hus. Har varit lite behandling innan bara. Är ju på min mammas och morbros mark vi vill bygga och visst det finns plats men min morbror är lite svår att förhandla med ibland. Så vi har fått stryka honom medhårs ibland något Jocke inte gillar han tycker inte om att smöra för mycket men jag har sagt att han får bita ihop. Nu har mamma sagt att det är klart att vi ska göra ritningar något jag tar som ett ja och de äger 50/50 så vi bygger på mammas del annars. Men hon ska skriva över lite på mig så blir det mitt med.



Kul att gå på babysång.Wille och jag ska nog till öppnaförskolan i morgon brukar gå på onsdagar.Ska väl göra mig iordning jag med ska ju träffa Emma vid 14.

Trälar med nappflaskan och Wille , skulle vara så skönt om han både kunde äta från den och sen har vi ju eviga sovproblemet, är ju mysigt att samsova men det börjar gå till sin gräns... Blir väl några jobbiga nätter framöver antar jag och en vek mamma......

2009-05-05 @ 10:38:38
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är den skööön! Rolig du är som hade den till förlossningen :)

Ha det bra! Kram!

2009-05-05 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0