Mardröm

Det som inte får hända hände, Linus föll från skötbordet. Jag vände bort huvet nån sekund och pladask låg han på golvet och superskrek. Jag fick en chock och visste inte vad jag skulle göra, tog upp honom och tröstade och pussade.. han slutade skrika ganska snabbt..ringde Jens och sa att han var tvungen att komma hem från jobbet - vilket han gjorde på en sekund. Vi ringde sjukvårdsupplysningen men där var det 20 före mig i kö så blev att ringa 112 som alltid svarar direkt. De tyckte inte att vi behöve åka upp till akuten efter vi berättat hur han betedde sig osv.. dock har de hört av sig 1 gång i timmen nu på kvällen/eftermiddagen för att kolla läget. Himlans bra.

Nu sover Linus gott, dock med ett blåmärke för mycket i pannan och en ledsen mamma...

Jag känner mig som vääärldens sämsta mamma, hur kunde jag låta detta hända liksom???
Undra om jag kommer kunna sova inatt, suck.... Förlåt min älskade unge <3



Kommentarer
Postat av: Thess

åå va hemskt:-/ det känns inge vidare roligt som mamma/förälder när något sånt händer, det är ju verkligen en mardröm att ens barn ska skada sig.

Men vilken tur att det inte gick värre.

Du ska inte känna dig som världens sämsta mamma,, Linus tycker nog att du är världens bästa:-D



Såg er på ikea idag om det va ni?..hmmm va inte säker därför hojta jag inte till hihi.

Kramis Thess

2009-05-11 @ 20:41:03
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Elin Ö

Du är bäst! Sån´t som händer! Han har glömt d till imorrn! Puss!

2009-05-11 @ 21:19:06
Postat av: Erica M

Usch, stackars både dig och Linus. Jag förstår att du känner så, fast obefogat såklart, men jag skulle känna precis likadant fast de e så lätt hänt.



Usch jag som då å då tar några steg bakåt ibland å hämtar en body med ryggen mot Vincent, de ska ja aldrig göra mer!



kram kram

2009-05-11 @ 21:23:07
Postat av: Carro

Du är absolut inte världens sämsta mamma! Man kan inte va beredd på allt, Vincent fick oxå sin första bula i dag :)

Tur att han mår bra, Kram!

2009-05-11 @ 22:09:07
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Cilla

Händer nog dem flesta mammor, Emma ramlade ner ifrån soffan när hon var 4 mån, kändes för jävligt men som sagt det händer många. Skönt att det gick bra. P & K på dig!

2009-05-12 @ 08:42:06
Postat av: Mormor

DU är världens BÄSTA mamma.

Kram mormor

2009-05-12 @ 09:17:16
Postat av: Caroline

Massor av kramar! Olyckor händer. Tur att det inte blev så farligt. Jag har en känsla av att det kommer hända mig med någon gång, som Wille spratlar han är som en ål så det är ett under att det inte hänt något än.



Du är inte en dålig mamma.. kram kram

2009-05-12 @ 09:33:11
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Linda Nyman

Men påsen då!

Det händer alltid!!!!

Tror alla mina kusiner inklusive jag och bror fallit från skötbordet. Ska tilläggas att jag har 16 småkusiner typ=)

Händer alltid en gång, oubdvikligt!

Du är världens bästaste mamma ju! Fråga Limpan får du se.

Kul att se dig i helgen!

Ha de gött.

kram

2009-05-12 @ 09:48:13
URL: http://lindanyman.blogg.se/
Postat av: Theresia

Andreas pappa tappade han i badkaret när han var bebis, utan vatten i... och kolla Andreas är ju relativt normal i dag med 25 år senare ler, Har ju inga egna barn, men kan verkligen förstå din känsla, men tyvärr kan man inte skydda sina barn och de man älskar från allt...



Stor Kram

2009-05-12 @ 09:56:57
Postat av: virre

hallå gumman. hoppas det känns bättre...jag instämmer med tidigare skribenter...du är den bästaste mamma linus kunde få och sånt där händer. själv tappade jag taget runt jontes hand när han stod på skötbordet så han dundra in i kanten på skötbordet med bakhuvet först och fick en liten bula. det är sköntatt höra vad andra säger, men jag förstår din känsla. skönt då att 112 finns och att de följer upp och tar oroliga föräldrar på allvar. och vilken super pappa/sambo ni har där hemma. kramar till dig/er från vår familj.

2009-05-12 @ 11:18:06
Postat av: Hannis

Hej! Sånt händer! Fast jag hade känt precis som du.. hade sån noja över de där att jag till slut bytte på theodor i sängen -fniss- Skönt att sjukan ringde upp! Mysig blogg du har förresten <3 kram Hannis

2009-05-18 @ 13:47:58
URL: http://nussesingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0