Bildbevis

Yes, nu finns det bildbevis på att jag faktiskt också hjälper till här hemma, iaf att måla taklister :) Vi har renoverat mycket, men det är 2 badrum och 1 sovrum kvar att göra.

Idag har varit en bra dag, Linus har sovit bra och vi började morgonen med massa myyys och lek, sen har vi träffat Madde och sen har Jens och jag haft lite "egentid" som det så fint heter - Svägerskan Cilla var L-sugen så hon snodde honom ett par timmar, J och jag passade på att ta en sväng till Harrys och käka och prata om allt som man inte hinner annars. Tack snälla!

Nu ikväll så målar vi som sagt taklister för fulla muggar, man får lite nackproblem efter ett tag så vi turas om :)

Långhelg för oss nu, hela familjen samlad i heeela 4 dagar.. snacka om supernice.

Nu är min bröllopsaoutfit helt klar, bara lite färg på kroppen som saknas men jag ska besöka solariet några gånger innan eftersom den riktiga solen inte vill visa sig. Hihi.

Nästa vecka är verkligen heeelt fullproppad men det gillar jag.

Måndag: Cellprov och bryn plock för mig och vaccination för L
Tisdag: inget inplanerat än så länge
Onsdag: Linus 5 månader och träffa Elin och Elin för att fixa lite inför Mickis bröllop
Torsdag: Vårruset med Comunit
Fredag: Ansiktsbehandlning och bubbel med  Elin på Spa & Relaxcenter. Niiiiiiiiiice.








Kommentarer
Postat av: virre

hhahahaaa j ovisst är det underbart med att renovera..vi håller oxå på för fullt. på måndag ska vi få en muntlig värdering av lägenheten helt gratis..vi håller tummarna för att den stigit lite i pris..

2009-05-21 @ 10:32:30
Postat av: virre

såg att linus ska få spruta på måndag, jonte får sin imorn....får se hur det går..förhoppningsvis lika bra som sist men man vet aldrig.kram

2009-05-21 @ 12:12:50
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-23 @ 08:43:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; Härligt :D

klickade runt och jag fastnar för mamma bloggar :D

gör du då?

2009-05-23 @ 20:13:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0