Vår- kom

Åhhh vad jag vill ha vår nu, tänk när man inte behöver ha jacka på sig och inte behöver pälsa på L hundra kilo kläder bara för att man ska ta en mysig promenad.


Idag är det ultraljud på Ls hjärta som gäller, vår förhoppning är såklart att hålet har växt ihop av sig själv.
Men den stora frågan är hur vi ska få honom att ligga någorlunda stilla i 1 ½ timme??????? så som han viftar med både armar och ben nu för tiden, kan lova att han inte ligger still mer än när han sover. Haha, sweetie. Ev funkar mammas eller pappas finger att snutta på och då kanske han ligger still en stund. Ajja, den som lever får se :)

Jens ska inte tillbaka till jobbet efter läkarbesöket, så himla mysigt - undra vad vi ska hitta på. Jag har förslagit Ikea, men han är inte riktigt lika intresserad av de som jag :) haha.


Nu ska jag ta mig en dusch tror jag... fresch.
Puss å hej



Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för lilleman=) Kram

2009-03-04 @ 20:12:48
URL: http://lindanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0