Lite kul

Har lite bloggtorka och tidsbrist just nu, men är snart tillbaka!

Snodde en kul grej hos den här tjejen


Om oss



Jag och min parter:

Vad heter ni?
Åsa & Jens

Har ni några smeknamn på varandra?
Mest goding nu för tiden, med lite då o då pluttis, skruttis, prinsen....

Hur träffades ni?
På krogen faktiskt, tror det var kärlek vid första ögonkastet

Hur länge har ni varit tillsammans?
Sen Juni 2005

Är ni förlovade?
Nej

Bor ni ihop?
Ja

Har ni barn?
Ja, Linus 2 månader

Har båda körkort?
Yes

Kommer du ihåg er första kyss?
absolut <3

Vem sa "JAG ÄLSKAR DIG" först?
Det var nog Jens

Vem är äldst?
 JAG, skiljer 1år

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är våg & Jens lejon

Vem fyller först på året?
Jens

Vem är längst?
Jens

Vem sjunger bäst?
haha, båda sjunger nog lika dåligt

Håller ni handen på stan?
Alltid

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Nope

Vad har ni gemensamt?
Måste nog säga humor och det sociala livet. hihi.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Ja blev det ja!

Har ni någon speciell låt?
Lambretta - Add 9

Har ni några "frikort"?
nej

Har ni stora framtidsplaner?
Drömmar iaf :)

Har ni gråtit i varandras armar?
Jajemen, bla när Linus föddes

Har ni vart  utomlands tillsammans?
Ja, Thailand och Alperna bla

Vilket är ert bästa minne?

När Limpan föddes

Vem lagar mat bäst?
Båda två måste jag nog säga :)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Lagar mat, tar en kvällspromme med Linus o sen blir det mys i soffan

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Alltid.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej

Blir du lätt svartsjuk?
Inte ens lite, jag vet att han älskar mig

Ringer eller SMS.ar ni mest?
Ringer tror jag, ,men ett å annat sms går iväg med :)

Brukar någon av er prata i sömnen?
Jens både går och pratar i sömnen :)





Kommentarer
Postat av: virre

hej vet inte om du läser nt men idag stog det om mammajympa med afroamerikanskdans.´jag gick förbi idag och det är på tisdagar 13.15. jag funderar på att ringa och fråga om pris och så. är det nått du kan tänka dig eller? friskis kommer inte få igång mammajympa förän i höst.

2009-03-03 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0