Snabbare än blixten

Shit va veckorna bara springer iväg, nu är det fredag IGEN. Skönt!

Veckan som gått har varit rätt lugn, började med att jag kände mig hängig och slutar med att Limpan har feber - dock inte mycket så vi får hoppas på att det är snabbt övergående.

I onsdags var det dags för syjunta med girlsen, alltid lika trevligt. Nästa gång vi ses ska vi ut och äta och ta en glas vin (förhoppningsvis jag med *lycka* och igår var jag och L på Me and I-party hos Mickis, dock hittade jag ingenting som jag fastnade för tyvärr så det blev ingen shopping¨.

Imorgon förmiddag kommer Linus mormor och morfar och hjälper oss att beskära vårt äppelträd - Guld värt då vi inte är så haj på sånt där än så länge :) På eftermiddagen blir det kalas då Linus farfar har fyllt år och Farbror Dan fyller år i veckan som kommer..

Madde och Edwin var här och tog en snabbfika förrut, hon ringde när jag stog och vispade ihop en kladdkaka, snacka om timing :) Edwin är så underbart söt, snickelisnackar hela tiden och allra mest med Linus :) De kommer bli bra polers sen framöver tror jag även fast de skiljer nästan exakt 2 år imellan dem.

Kvällen som som är "helig" tillsammans med alla andra fredgar kommer (som alla andra fredagar) spenderas i soffan men min underbara lilla familj och semifinalen i Lets Dance. Vi ska laga lax och rotfrukter i ugn, muuums.

Trevlig Helg underbaringar.

Puss i påsk


SötEdwin



Här snackas det med Lilleman


Världens sötaste brorsdotter Emma har också varit på besök


Stolt mormor/farmor med sina två barnbarn



Gott o ha saker i munnen nu för tiden



Kommentarer
Postat av: jessica frisören

vilket lyllo din mamma e! har dom två sötaste barnbarnen på denna jord! ha de bäst! puss

2009-03-20 @ 23:51:14
Postat av: Carro

Hej! Vi köpte resesängen på babyproffsen, dom sålde ut den för 399 o den hade tydligen kostat 1399. Låter lite dyrt, en helt vanlig resesäng. Brevi heter den. Jag vet inte om alla sängar har olika lägen?! Jag vet ju inte om just den sängen som vi har finns kvar..

Hoppas det gick bra med sprutan =)

2009-03-23 @ 23:11:31
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0