Öppna Förskolan

Idag har jag och Limpan vart på Öpnna förskolan (Fenix) tillsammans med Mickis och Stella.
Det var supermysig personal och väldigt trevliga mammor och barn, Linus är nog lite för liten ännu men kul för mig och inte annat att träffa lite andra mammor i väntan på att Limpis växer till sig lite.
Idag sjöng vi, det var riktigt kul och Linus verkade gilla sången. Han satt blixtstilla hos mig och tittade och lyssnade.
Dit kommer vi gå fler gånger, thats for sure.

Efter öppna, gick jag och Mickis vidare - ner mot stan och fixade lite "to doos" och sen gick vi och lunchade på Pappa Grappa och sen en låååångpromme med sovande barn :) En helt underbar dag med andra ord.

Imorgon ska vi träffa Maria igen, vi har en date på Maxi.
Så himla skönt med helg.

Pössssss


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är jätte mysigt på fenix. Vi har ju bara varit där på eftermidagen o då var det typ tomt. Men vi ska ta oss dit nån mer gång lite tidigare till sångstunden. Vore kul om vi träffade dej o Linus där nån gång =)

Kram!

2009-03-12 @ 21:47:37
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0