Lycka

Jahopp, då är det redan onsdag och det betyder Syjunta för hela slanten :) Men först ska jag avnjuta en god lunch tillsammans med min vän Madde. Linus sover i sin säng just nu, och vet ni vad han har sovit sjuuukt bra inatt *peppar peppar* Jag känner mig utvilad för första gången på måååånga månader... och så skiner solen och himlen är blå och jag har fördelen att vara hemma och njuta av detta väder - har suttit på baksidan i min solstol månd o tisd medans Limpan sovit i vagnen. *lycka* Har känt mig lite hängig månd, tisd men idag känner jag mig som sagt på topp :)
Woohooooooooooooo.


Igår kväll kom Elin och Vasse hem från solen och värmen, ska bli kul o träffa dem snart.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är inte BVC som rekomenderat utan det har jag läst mig till står i en massa böcker mm pluss att kompisen började ge smakisar till hennes dotter vid 4 månader. Det står att vid 4-6 månader helst 6 månader men det är lite olika,kan tänka mig att börja vid 4 så wille kan börja äta lite annat så jag kan få lite paus ibland,,,



vi har va på öppnaförskolan idag en ny upplevelse. Wille tyckte det var sådär.

2009-03-18 @ 16:08:58
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Elin Ö

Nu har jag läst ikapp bloggen!!! så mysigt att se hur duktig lillkillen är! Hoppas vi ses snart!!Pussokram

2009-03-18 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0