Lördag

Idag kan man säga att jag fick en rejäääl sovmorgon, Limpan vaknade vid 7 och ville ha mat - efter de tog Jens med honom upp och jag fick sova vidare och gissa om jag sov. Hahaha, vaknade andra gången vid 10.30 av att Limpan ville ha mat igen. Underbart, tack söta Daddy för de. *puss*

Nu sitter jag här i soffan, Jens är iväg och handlar lister till Linus rum och Linus själv sover som en stock.
Det ska alltså sättas taklister, golvlister och fönsterlister och sen ska vi sätta upp en rullgardin och fixa lite annat smått och gott i hans rum. Jag har hittat lite inredning till rummet med, men det blir att fixa till senare.
Annars händer inte så mycket.. skönt faktiskt.

Min kära vän Maria var här igår en sväng, mycket trevligt. Fick reda på en kul sak (Grattis igen) och så fick vi en jättesöt liten vår/sommarjacka till L av henne.

På återseende.

Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0