Bilder

Snacka om flashback och avundsjuka, vill också stå på ett flak och skrika mig hes IGEN.. men får leva på minnen.

GRATTIS Martin, min älskade lillebror på studenten...

                  







Mor, far och son



Vi tre syskon, Tripp trapp trull, kan ni tro att  Martin är min lillebror när han är 2 huven längre än mig ? :)



Emma och Martn



Lillprinsen var ute och gick i gräset <3




Min andra prins <3




Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas jag får lika lång sovmorgon som imorse (08.00) LYX!

Sov gott
Pusskram


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej! Gud så fina bilder åh vad stor han har blivit lillebrollan! :D Snacka om tur med vädret sen då! Många kramar.

2009-06-12 @ 08:09:58
URL: http://mittyraliv.blogg.se/
Postat av: Mamsen

TACK (vem det nu var som fixade det fina vädret)...

och TACK familjen Karlsson/Engström för att vi kunde vara hos er och fira Martin´s student.

KRAM Mor o Far

2009-06-12 @ 12:08:10
Postat av: Kakan

Din storebror va på samma kryssning som mig för två veckor sedan! Tyckte jag kände igen honom :)

2009-06-12 @ 13:31:43
Postat av: Vanesa

ÄR det DIN lillebror :O:O

Han har varit hemma hos mig o charlie o förfestat xD

2009-06-18 @ 15:34:33
URL: http://bertaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0