Sova hela natten

Inatt sov L i stort sett hela natten från 19-07.30 (matstopp vid 23) Vilken lyx, det hör verkligen inte till vår vardag - Jag vaknade upp och kände mig helt mörbultad, troligen sovit för länge. Hihi.



Vi var och handlade till midsommar på Jens lunch förrut, sååå mycket folk.
Innan vi skulle åka la jag L i sin säng så jag skulle kunna fixa iordning mig lite snabbt när jag var klar så låg han och sov hur sött som helst. Har inte kunnat tagit kort när han sover förrut för han vaknar av ljudet och blixten men nu när det var ljust gick det bra. Vår älskade lilla trollunge <3








Nu till altanen som håller på att byggas

Såhär såg det ut innan, bara plattor (reglarna är till altan)



Jens och Vasse planerar nästa etapp :)



Nästa sommar vill jag måla om huset - mitt drömhus är grått med vita knutar så så kommer det bli :)
Vill även ha 2 nya badrum, men de dröjer nog för de kostar lite mer.
När man har hus borde man ha obegränsat med pengar för det finns ALLTID nåt man vill göra eller förnya. Hmm

Nu ska jag vila lite, L sussar.

Tjippoheej


Kommentarer
Postat av: sanna

Han är världens sötaste lille linus:)

2009-06-18 @ 15:30:49
URL: http://sussiq.se
Postat av: virre

underbart att han sov så länge inatt.. så underbart skönt det ser ut när de sover..

2009-06-18 @ 15:48:52
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Mormor

Vilken härlig stil han har den lille gullungen, snutten i famnen, väldigt likt Emma i den åldern tycker jag bara att det är annan färg på den.

2009-06-18 @ 17:19:53
Postat av: Caroline

Så söt han är när han sover. Ja här kämpar vi fortfarande men det är så jobbigt att göra wille så ledsen om inte jag och tutten nattar honom. Men det ger sig väl. Läste att om de inte sover själva bör man inte börja med det när de är 7-8 månader för de är inne i en fas då och är jätte närhets beroende och wille blir ju 7 månader snart så vi får väl vänta och se. Ha det jätte kul på midsommar . Massor av kramar caroline och wille.

2009-06-18 @ 20:26:55
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jenny å Engla

huset ser jättemysigt ut. Ja det är verkligen fint med grått o vita knutar.. Har du inga bilder på huset både invändigt o utvändigt. Så himla kul o se hur andra har det så man kan få lite tips o ideér när man snart ska sätta igång med vår renovering. Längtar till den 14 aug nu..

2009-06-20 @ 17:04:19
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0