Partykväll

Ojoj, vilken kväll det blev..hihi.
Elin & Vasse var är här och det skulle bara blir tacos och nåt glas vin - slutade med ganska många glas vin och några cider - idag känner jag mig lite halvbakis för första gången på 1 ½ år.
Haha, men trevligt hade vi iaf, som alltid.

Nu är Jens iväg och köper virke till vår altan so m vi håller på med, Linus sover förmiddag och jag degar i soffan..borde egentligen också sussa lite känner jag.


Imorgon ska vi på ultraljud med Ls hjärta, håll tummen för att det inte har skett några förändringar åt fel håll.
Vi ska även träffa Mickis & Stella och Virre & Jonathan på Fenix imorn.. sjunga lite granna.

Later
Å

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja man tål ju inte så mycket längre.Har köpt några små flaskor vin brukar bli 2,5 glas men det räcker känner jag. Själv drack jag 2 små öl och 1 glas moserande vin. Grillade igår var jätte gott.

2009-06-14 @ 12:32:35
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alva

Håller tummarna! Kram

2009-06-14 @ 18:23:45
Postat av: Elin

Tack för igår! D va supernice! Vi håller tummarna stenhårt!!

2009-06-14 @ 19:43:25
Postat av: Jenny å Engla

Hihi det är lätt att det blir alldeles för mkt vin ;-)

Köpt virke till altan, va kul det låter. Var bor ni?

Håller tummarna att allt ser bra ut med allt när er läkare har tittat igenom mer noggrant.

Kram

2009-06-15 @ 20:03:46
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0