Krypa?

Igår när jag satt och vek tvätt brevid L på golvet så fick jag syn på något jag inte sett förrut... nämligen ett riktigt krypförsök, han har haft upp benen och rumpan i vädret förrut men inte överkroppen... Nu stog han i krypposition och "jucka" hahaha, såå sööt.

Försökte ta lite bilder, men jag vet inte om det blev så rättvist - men här har ni iaf :)











Igår var Maria och hennes Amanda på dryga 2 år här, alltid lika mysigt - och Maria har en ny liten bebis i magen, hon är såå söt. Blev nästan lite avis, men neeej det får vänta några år till :)

När de åkt hem drog jag och Limpan till maxi en sväng, shoppade lite mer sommarkläder åt L. Åhh va fin han ska bli. hihi.

Idag blir det en hemmadag, och imorgon ska vi på information hos tandläkarn med L. Spännande och faktiskt lite kul att han fått en tand.

Ha en bra dag i regnet.

Pösskram 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hiihii!!Vad duktig han är. Wille har börjat göra tendenserna till att försöka komma upp i kryplägen men han verkar inte så intresserad, jag vet inte vad han vill. Han är så stadig så vet i hundan om han kommer att krypa alls. En del barn gör ju inte det. Nu äter han välling ur flaskan jätte duktig och härom dagen åt vi spagetti och köttfärssås mums.... Inga tänder än här i alla fall men det är ju olika.... Kram kram

2009-06-03 @ 10:55:37
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: virre

gud va kul att du fångade det på bild...jonte står inte som linus på knän och armbåbar utan på händer och fötter...vår som är inte lika smart som er..och himlans kul med en liten tand att stoltsera med hos tandläkaren..jontes luser med sin från varo...snart får du fullt upp när linus kryper...vila dej...hihihihi...kram från oss

2009-06-03 @ 11:19:29
URL: http://lejonhjarta.blogg.se/
Postat av: Cilla

Va kul! Sötnos! Jag börjar få abstinens igen!

2009-06-03 @ 11:21:47
Postat av: Vanesa

Naaw va söt :) Du måste komma hit o hälsa på oss lite oftare så vi oxå får mysa lite med sötnosen <3 hihi

2009-06-03 @ 13:11:00
URL: http://bertaboo.blogg.se/
Postat av: Carro

Duktiga Linus!! :)

2009-06-03 @ 20:47:07
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0