kontroll

Laddar med en mangosmoothie inför 6-månaderskontrollen men en väääldigt flummig läkare.
Wish us luck, har hört många konstiga historier om denna man. Haha.

Limpan ålar sig fram som en vilding.

Idag är han och jag själva heeela dagen och halva natten skulle jag tro - J är på sommarfest med jobbet.


det är sooool idag, vilken humör man vaknar på då. WOOHOO.

Återkommer later

UPDATE: Igår fick jag jättefina blommor av J, bara sådär .. han är så underbar min sambo och jag Älskar honom såååååå mycket. Tack Darling (vet att du läser:)






Kommentarer
Postat av: Carro

Jasså ska ni träffa den läkaren? Hoppas inte vi får honom på 1 års kontrollen sen... Vi håller tummarna för Linus! :)

2009-06-16 @ 09:44:50
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Maria R

Hej vännen! Vad rar han e som kommer med blommor! Själv fick jag två vita saltgurkor häromdagen hahaha Jag tyckte det va lite roligt..... Iofs älskar jag ju vita saltgurkor.... tanken som räknas :-) Kram

2009-06-16 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0