GRATTIS

Idag är ingen vanlig dag för idag är det VÄRLDENS BÄSTA mammas födelsedag.

Grattis Grattis Grattis, Puss - Vi älskar dig <3

Senare ska vi och fira mamsen och jag ska även förbi Louis De Geer för att kika på alla fina studenter som ska på bal ikväll.. Åhh jag skulle verkligen kunna ta studenten och gå på bal hur många gånger som helst, sååå himla kul.

Pissvädret fortsätter, men jag ska trotsa det sen för att ta en promme men vagnen.. Jens slutar tidigt idag så jag hoppas vi kan hitta på nåt skoj.


Imorn är det nationaldagen, då hoppas jag på bättre väder.

På återseende
Pusskraamar

Kommentarer
Postat av: virre

härligt med födelsedag, trist bara med vädret..jag hoppas oxå på bättre väder imorn...kram

2009-06-05 @ 11:41:46
URL: http://lejonhjarta.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tack Tack. Syns sedan.Älskar er också

Kram

2009-06-05 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0