Bvc och reafynd :)

Limpan växer som han ska och allt var bra, men MY GODNESS vilken flum läkare - han borde gå i pension NU typ.
5 ½ månad 6570 g och 64,5 lång. Han är preciiiis lagom lilleman.

Efter bvc var jag tvungen att springa förbi stan en sväng... fastnade på BikBok och där var det rea - FYNDADE ett par jeans för 149 kr och ett par "blanka" leggings för 49 kr. Wohooo, men nu MÅSTE jag verkligen försöka hålla i mina pengar inför semester och sånt.

Kan visa någon dag om jag kommer ihåg o ta kort.

Nu ska jag äta jordgubbar och mjölk. Mums.


Kommentarer
Postat av: jennipher

Vad kul att se att du också har en blogg :) och lillen är bara för söt!

2009-06-16 @ 21:34:35
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: virre

härligt att han växer lillkillen. tror det säkert skiljer 1 kg om inte mer mellan l och j...men men de är superperfekta på sina egna vis...hörde att det va skottlossning i lindö..har ni märkt nått av det...

2009-06-16 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0