SemesterUpdate

Tycker om allt som pappa gör, vill gärna hjälpa till och smaka








Här är jag påväg ut, vill åka och bada :)


Badväskan är redan packad och klar




Mest av allt tycker jag om att gå, gå och gå.. finns inget roligare




Jo, kanske att busa med pappa då :)




Vi har det bra på semestern trots regn... en minitripp vankas i veckan.

Har även vart och fotat oss hela familjen hos Fotografica , tog bilder på hela familjen, bara L och sen bara på mig och J. Det lilla vi fick se såg jättebra ut, sen är det ju bara det där att välja ut kort med. Jag är ju inte våg för inte liksom, snacka om beslutsångest. Haha.
Få se om jag lägger upp smakprov på bilderna.. skulle vilja lära mig att "vattenmärka" (?) alla bilder jag lägger upp men som vanligt fattar jag ingenting, Någon som vet hur man gör?


Nu ska jag fortsätta mysa med min bakfulla storprins, L sover sen 18.30 .. somnade med vällingflarran i munnen :)

Vad ska ni göra på semestern?


PUSS
La Familia


OBS! ALLA bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hummm Svaret på frågan är... Har varit på landet oh har flyttat... imorn börjar jag att jobba igen 4 veckor ComUnit 1 vecka Franrike med kyrkan och en vecka Comunit sen är det Plugget som gäller...

2009-07-12 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0