Long time, no see

Oj, nu var det länge sen jag skrev.

Vi har som sagt semester och har även världens största husvagn uppställd utanför vårt hus :)

Vi har besök av nästan hela Familjen Engström från Smålandsstenar, (Lisa saknas men hon är på vift med sin käraste :) Vi har grillat, skrattat, druckit drinkar/cider och vart på 81-årskalas... imorn åker de vidare mot Gotland. Har varit jättekul/mysigt att ha er här, ni är välkomna när ni vill och ni är absolut INTE till besvär. Kram på er.




Linus älskar sin gåstol och nu går det undan




Om jag fick så skulle jag gärna äta upp kameran....




.. och tvdosan :) ....




Tycker om att busa med mamma och pappa i soffan







så kan jag själv också :)










När inte mamma och pappa ser så gör jag sånt jag inte får :)



när de sen kommer på mig ser jag ut såhär, "jagharintegjortnåtminen" :)




Eftersom jag är en riktig klätterapa så tyckte mamma och pappa att det var bäst att jag fick flytta ner ett hack i sängen så jag inte klättrar ur och slår mig.








Nej nu ska vi semestra vidare i detta härliga väder *not*
Pannkakor till lunch och sen blir det en sväng med bilen.

Ha de toppen alla vänner.

Pusskramar


Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Vad härligt med semester.. Hihi vilken söt liten busunge ;-) Vad ska ni hitta på nu när det är semestertider?

2009-07-06 @ 18:29:39
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: virre

mmmm de är ena livliga rakcare vi fått....

2009-07-06 @ 19:22:57
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: MIa

Så söt liten skruttis ni har...... kram Nu har jag uppdayterat blorren !! hi,hi,hi... =o)

2009-07-06 @ 20:00:55
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0